Programsko rešenje UPRAVLJANJE STAMBENIM ZGRADAMA je organizacijsko-programsko rešenje koje u skladu sa Zakonom o stanovanju i održavanju zgrada („Sl. glasnik RS“, br. 104/2016) omogućava kompleksno upravljanje stambenim zgradama.
Programsko rešenje za profesionalno upravljanje zgradama omogućava Vam:
- Formiranje baze zgrada i vlasnika delova zgrade
- Evidenciju podataka za Registar stambenih zajednica
- Donošenje godišnjeg plana upravljanja zgrade s automatskim fakturisanjem sredstava stambene zajednice potrebnih za podmirenje svih planiranih troškova zgrade
- Automatski obračun naknade organizatoru profesionalnog upravljanja te osiguranja zgrade
- Vođenje evidencije svih prihoda i rashoda zgrade
- Praćenje naplate te pripremu dokumenata za prinudnu naplatu
- OBJEDINJENA NAPLATA – mogućnost obračuna preko deset različitih vrsta troškova na jednom računu (naknada za upravljanje, tekuće održavanje, investiciono održavanje, čišćenje, stubišna struja, komunalna naknada, zakupnina/najamnina, uređenje zelenih površina, odvoz smeća, isporuka vode, toplane,…).
- Automatsko štampanje uplatnica (mogućnost ispisa sa 1D i 2D barkodom)
- Raspoređivanje kamata od oročenih sredstava fonda zgrade – automatika proporcionalnog raspoređivanja kamata po računima zgrada ( u slučajevima da više zgrada deli isti račun)
- Detaljnu tehničku evidenciju zgrade, vođenje dnevnika, izradu narudžbenica, evidenciju šteta
- Automatski prenos matičnih i finansijskih podataka s jednog na drugog vlasnika prilikom prodaje stanova
- Praćenje otplate kredita stambene zajednice – mogućnost pojedinačnog ispisa iznosa kredita na računu/uplatnici ili u sumi s redovno obračunatom naknadom sredstava stambene zajednice
- Obračun sredstava stambene zajednice prema dogovorenom načinu izračuna (po površini, po bodovima, koeficijentu, fiksni iznos po posebnim delovima,…)
- Obračun osiguranja zgrada po raznim osiguravateljima
- Evidencije više vlasnika posebnih delova na jednom posebnom delu sa pripadajućim razmerama
- Finansijska rekapitulacija zgrade
- Grafički izveštaji sa prikazom naplate sredstava stambene zajednice
- Jednostruki unos matičnih podataka (bilo da se radi o kupcu ili o dobavljaču)
- Praćenje knjigovodstva po vrstama radova (investiciono održavanje, tekuće održavanje)
- Automatski prihvat datoteke izvoda i automatsko povezivanje sa računima sredstava stambene zajednice
- Formiranje grupnih i pojedinačnih opomena za poslovne partnere, praćenje naplate po opomenama sa ispisom izveštaja
- Formiranje grupnih i pojedinačnih izvršenja naplate, ispis izveštaja za praćenje naplate
- Formiranje višestrukog poziva na broj na opomeni
- Upravljanje naplatom potraživanja i praćenje naplate potraživanja kupaca
- Usklađenost sa SEPA formatom razmene podataka platnog prometa s bankama
- Vođenje sve dokumentacije zgrade u DMS-u (zapisnici, računi, fotografije, …)
- Mogućnost ispisa mnoštva raznih izveštaja
DODATNE MOGUĆNOSTI:
WEB alati – pristup i uvid u stanje zgrade putem interneta
- izveštaji prema vlasnicima i profesionalnim upravnicima (program upravljanja, zaduženja uplate vlasnika, specifikacija troškova,…)
- mogućnosti prijave kvara dostupan od 0 do 24 sata svih 365 dana u godini
- uvid u status rešavanja zahteva i kvarova
- pristup s udaljene lokacije
- pokretanje aplikacije sa pametnih telefona – korišćenje od strane referenata (tehničara) dok su na ‘terenu’
- GIS vizualizacija lokacije stambene zgrade sa bogatim izveštajnim i grafičkim prikazima
Prednosti korišćenja WEB alata prema kategorijama korisnika: